ftp ssl

Honza Petrous hop na unibase.cz
Úterý Červen 11 11:50:31 CEST 2002

On Út, 2002-06-11 at 11:29, Peter Mann wrote:

> smtp		25/tcp		mail
> ssmtp		465/tcp		smtps		# SMTP over SSL
>
> ak mam smtp tls enable, tak kryptovana komunikacia stale bezi na porte
> 25, pokial servery navzajom zistia z EHLO, ze maju 250-STARTTLS -
> vychadzam z pouzivanej konfiguracie postfixu
>
> - This is an SSL/TLS enhancement package for postfix.
>   It realizes (well, or at least should, once it is finished) the
>   STARTTLS extension to SMTP as described in RFC2487 and used
>   by Netscape 4.5x.
>
> # only used by postfix-tls
> smtps .... smtpd -o smtpd_tls_wrappermode=yes
> [...]

Vsak taky neodporuje. Vase ssmtp je zabalene do TLS hned
od zacatku, naopak START-TLS mechanismus je rozsireni
klasickeho plain-text spojeni (ve vasem pripade SMTP),
kdy je mozne POZDEJI prepnout jiz otevreny kanal do TLS
rezimu. A prave pro toto prepnuti se pouziva START-TLS
rozsireni vsemoznych protokolu (od SMTP, pres LDAP ...).

/Honza