Zasuvka na 220V

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Červen 11 12:51:34 CEST 2002

Milan Sorm wrote:
> # :> BTW se da koupit device ( do racku ) kterej ma cca 8 zasuvek 220 a sitovou
> # :> kartu. Ovlada se to pres telnet ...
> #
> # nazov ? vyrobca ? dodavatel ? popis ? cena ? URL ? skusenosti ?
>
> APC MasterSwitch, dodava prakticky kdokoliv kdo dodaa APC upsky, vice na
> www.apcc.com, nejen telnet, ale i snmp ci web, zkusenosti - je to super,
> hlavne vertical rackmount varianta, co nezabere moc mista. pravda, neni to
> nejlevnejsi hra (asi tak drahy jako jedna 16-ti portova Cyclades)

Tak kolegu napadlo. Pro par zasuvek vyjde mozna nejrozumneji nasazeni
X-10?
Radic je za 3 kKc, ten se pripoji nekde v baraku jednim koncem k
elektrice
a druhym do komplu pres RS-232 a pak se jen po baraku rozhazuji krabicky
komunikujici X-10 protokolem primo pres napajeci vedeni. Zasuvka
s funcki jen on/off je pod 2 kKc a je vyrizeno. Podpora pro linux
od command lajny az po web mezixich celkem slusna.

	Majkl