Nastaveni rozliseni v Slackware 8.x

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Úterý Červen 11 12:59:37 CEST 2002

=============

1. Nainstalujte si ovladace primo od nVidie:
    http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=linux
    ma dve casti - kernel driver a GLX driver

2. zeditujte /etc/X11/XF86Config nebo XF86Config-4
    misto Driver "nv"  dejte Driver "nvidia"  a do Module section dejte
    Load   "glx"
    Jestli tam najdete radky Load  "dri" nebo Load  "GLcore",
    tak je smazte.

3. spustte s tim Xka, jestli to bezi

4. potom muzete zacit nastavovat modelines v souboru XF86Config(-4).

dalsi info:
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=83
http://www.ibiblio.org/mdw/HOWTO/XFree86-Video-Timings-HOWTO/

nVidia v Linuxu: