Scaner Umax Astra 610P (OT)

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Červen 11 13:07:46 CEST 2002

Dne út 11. červen 2002 12:09 jste napsal(a):
=:> | Odesílatel: Milan Sorm <sorm na pef.mendelu.cz>
=:> | rika, ze je to bezny problem jejich bakelitovych skeneru. sranda, tak
=:> jsem
=:> | ho hodil z okna a koupil si hp :)
=:>
=:> Kdyz uz byste cokoliv z elektroniky nekdo nekdy vyhazoval, nezapomente na
=:> nejblizsiho radioamatera ci elektronika (vcetne mne). Ti jsou schopni
=:> takovou vec "zrecyklovat" do noveho vyrobku, ktery bude jeste dlouho
=:> slouzit. Proz vice zaneradovat jiz tak zaneradenou maticku Zemi...

To mě docela pobavilo :o)

Nedávno mi umřela CDromka, teda myslím, zatím se v ní nikdo nevrtal, takže
nemám úmrtní list, ale chvá se mrtvě.

Chcete jí?

(Praha a případně Český budějovice, ale oprázdninách se chci podívat i
leckams jinam)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda