VYRESENO Re: cestina v "Konsole" KDE 3.0(.1)

Pavel Ruzicka nospam na nospam.cz
Úterý Červen 11 21:48:57 CEST 2002

Zdravim,

> Zni jako trochu spatne nastavene locales, co Ti vraci, kdyz pustis locale?
> Robert

ano bylo to locales. Pomohlo nastaveni LC_CTYPE=cs_CZ z en_US
v souboru .i18n v home uzivatele.

Vypis prikazu 'locale' vypada ted takto:
LANG=en_US
LC_CTYPE=cs_CZ
LC_NUMERIC=en_US
LC_TIME=en_US
LC_COLLATE=en_US
LC_MONETARY=en_US
LC_MESSAGES=en_US
LC_PAPER="en_US"
LC_NAME="en_US"
LC_ADDRESS="en_US"
LC_TELEPHONE="en_US"
LC_MEASUREMENT="en_US"
LC_IDENTIFICATION="en_US"
LC_ALL=

Aby se zmena projevila, musel jsem restartovat KDE.

Nejak jsem nepochopil vztah KDE k locales, kde si muzu vsechno nastavit
uplne jinak, nez je v locales.

Delaji si to v KDE aplikacich po svem?
Vypada to, ze vyuzivaji nastaveni ze systemu i z control panelu.

Nechapu tu duplicitu, proc treba KDE control center nenastavuje systemove
promenne a ty pak nevyuziva?

Dokonce Knode ted hlasi charset iso-8859-2

Muj cil je mit cely system v anglictine, ale mit moznost cesky cist a psat.

Pavouk

pavouk[at]pavouk.org
http://pavouk.org