remote DoS in Mozilla 1.0

Ondrej Krejcik krejcik na karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 12 08:14:11 CEST 2002

On 11 Jun 2002, Robert Vojta wrote:

>   To ale neni bug Mozilly ... Je to chyba Xek, resp. font serveru, ze
> akceptuje takhle velka cisla a snazi se tento font dodat ...
>
>   Aplikaci by vubec nemelo zajimat jestli je ji nekdo ci neco schopno dodat
> dany font. V pripade, ze to nelze, mel by ji to font server patricne sdelit
> a ne "umrit" ...

Ja nepouzivam xfs, takze mne crashnou Xka. Zvlastni je, ze kdyz se na to
podivam v Netscapu, tak neni problem. Rekl bych, ze Netscape ma
nejake osetreni pro tenhle pripad - proste to zobrazi v nejvetsi mozne
velikosti co dokaze.

--
Ondrej Krejcik