HW a Linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Červen 12 08:48:48 CEST 2002

Rad bych poradil jak na to, ale pocitadlo, kde tu desku mam,  je "domaci" a
solo. Tim padem neni nikde zasitovano a intergrovana sitovka je tam jen do
poctu. Pouzita distribuce je SuSE Linux a ta ma modul pro tento typ sitovky
sis900.o, ale jak jsem jiz uvedl - v praxi neovereno. Zatim. Ziskal jsem
nedavno starsi notebook a chystam se ty dva dat dohromady prave pres
jednoduchou sit.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz