[OT] Re: monitoring serioveho portu

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Středa Červen 12 09:28:36 CEST 2002

Ladislav Michl <ladis na psi.cz> wrote:
> ááá, tady si někdo zapomněl spojit země, že ano? pokud jsi korektně spojil
> RS-232 a přesto port umřel, stejně nebylo o co stát :-)

Dik :-) Mozna ale jen nevim, co znamena korektne :-) Podle nejakeho navodu
na inetu jsem proste na DB9 rozdvojil TD(3), RD(2) a SG/GND(5). Rikal jsem
si, ze port reaguje na diferencni hodnoty, takze by mohl prezit i pres
ne prilis odlisne potencialy. Neprezil. Jestli jsem mel spojit jeste
neco navic, tak predem diky za radu. Je fakt, ze kdyz se dotknu jednou
rukou zeme od jedne zvukovky a druhou rukou zeme od druhe zvukovky
v druhem pocitaci, tak to teda poradne kope :-))) Napajene jsou oba
ze stejne zasuvky.

> píšu si -bod za OT.

Castecne vyreseno, do subjectu jsem pridal OT :-)