peewee linux

Radovan Raszka raszka na datasys.cz
Středa Červen 12 11:04:15 CEST 2002

Beru zpet - v README na cdcku je heslo uvedeno (ale mohli to dat i do te webovske dokumentace).
--
Radovan Raszka

"Radovan Raszka" <radovanr na zl.cz> wrote in message news:ae6pro$9bi$1 na news.eunet.cz...
DD *,
zapasim s Peewee linuxem (http://peeweelinux.com/), ktery chci rozchodit na single board computeru Advantech PCM-5820. Podarilo se mi vytvorit zrejme funkcni verzi - pocitac z flash disku nabootuje, ale nedari se mi prihlasit - neznam heslo roota. Neni prazdne ani neni stejne jako v systemu, kde jsem peewee linux pripravil. Resil to uz nekdo?
Nejspis bude nutne pri pri priprave systemu rucne zeditovat soubor passwd, ale to si nechavam az na konec. Dokumentace je dost mizerna......