cyrus-imapd+squirrelmail+qmail

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Červen 12 11:34:22 CEST 2002

On Wed, Jun 12, 2002 at 11:17:13AM +0200, Michal Kumzak wrote:
> Ve firme sme chteli zavest webove rozhrani pro mail server, na kterem je
> nainstalovan qmail (maiboxy maji uzivatele ve svym homech). Tak sme zkusili
> squirrelmail a k tomu jsme potrebovali imap server tak sem nainstaloval
> cyrus-imapd. Ted uz mi imap server bezi i squirrelmail se pres nej pripoji,
> akorat nevim jak propojit cyrus-imapd a squirrelmail s qmailem.
> Ma s timto nekdo zkusenosti?

qmail dorucuje do maildiru, cyrus-imap nepouziva maildir, ale nejaky
jeho vlastny format, takze treba nejak qmail donutit, aby to nejak
dorucil tomu cyrusu - myslim, ze nejaky cyrdeliver alebo tak nejak to
robi - v postfixe je na to v master.cf toto:
cyrus     unix  -       n       n       -       -       pipe
  flags=R user=cyrus argv=/usr/sbin/cyrdeliver -e -m ${extension} ${user}

ja pouzivam courier-imap hlavne kvoli tomu, ze pouziva standartny
maildir, existuje k tomu courier-pop a lokalne schranky (tie maildiry)
vie takisto citat aj mutt - takze odporucam courier-imap - funguje to
spolu aj so SquirrelMailom

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE