SQUID+ext3 +diskd --> problemy fs

Vitezslav T. Se'm travis na inway.cz
Středa Červen 12 11:36:59 CEST 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Prominte, ale co je to za popis. Bud ma problem ext3, coby FS pri
> urcitych operaci - napr. vysoke zatezi (a o tom jsem zpravy zatim nemel)
> nebo dela s FS neco, co by nemel (nevim o tom:-0) a nebo ma problem
> Squid s tim, ze zachazi s FS nekorektne. Mezi tim myslim neni zadny
> prostor pro nejake mezistavy (snad az na HW vypadky, ale ty pomoci SW
> tezko vyresime).

Zkusim to jeste jednou a lepeji. Developer squidu joe Cooper tvrdi, ze ext3 me
stale problemy s workloadem squidu a neni na nej dostatecne stabilni. K
eventualnimu prostudovani doporucuji squid-users na squid-cache.org a
squid-dev na squid-cache.org.

>         Vzhledem k tomu, ze mam Ext3 v nekolika file-serverech (via Samba)
> nasazen (zatez ruzna), nepocitil jsem zatim zadny problem s FS...

Souhlasim. Take bez problemu.

>         Kde si mohu overit Vase informace o problemech Ext3, ktere tu uvadite?
> 'konference o squidu' je dost neurcity pojem... (jediny 'problem', ktery
> jsem zaznamenal jsou urcite sniznosti na performance - to neni chyba, to
> je vlastnost)

Vyz vyse.

S pozdravem

Vitezslav T. Se'm