SQUID+ext3 +diskd --> problemy fs

Středa Červen 12 15:01:11 CEST 2002

Vitezslav T. Se'm wrote:
> small margin.  But last time I tried (admittedly in a Red Hat 2.4.9
> kernel--so pretty old now) I could oops it at will within a few minutes
> with a moderate Squid workload.

	Jinymi slovy, jedno jakesi nejmenovane a blize nespecifikovane jadro
produkovane firmou RedHat melo problem... - to neni o Ext3 vs.
Squid...:-) - u technicke debaty bych predpokladal trosku presnejsi
argumentaci (vim Travisi, ze za to nemuzes, spis mne to v tomto kontextu
preqapilo od Coopera)

> Tudiz - mnohem lepsi reseni, je pouzit jednotlive disky a na kazdy dat jeden
> cache_dir. Squid dokaze k temto diskum pristupovat najednou a tudiz je to mnohem
> vhodnejsi reseni. Z hlediska rychlosti je take vhodne mit filesystem naplneny max na

	Existuji nejaka mereni, ktera by to dokazovala? Logika veci mi totiz rika
presny opak:

a) kde se aktualne vyskytuje hlava disku vi jen radic na disku
b) kde se aktualne zrejme pohybuje hlava disku vi jen SCSI radic,
protoze vyrizuje (nepresne se da rici, ze serializuje - ale ne zpusobem
FIFO) veskere I/O pozadavky na disk (u IDE tyto finty nehrozi:->)
c) o tom, na ktery disk to nacpat rozhoduje Squid => procesor - proc
mame ty inteligentni SCSI radice s vlastnim procesorem? K tomu, aby nam
aplikace zraly vypocetni vykon?

	Muze tyto argumenty nekdo _vecne_ napadnout?

PS: Prohlasit se to da o sunkach nekterych uzivatelu, ale obecne o teto
problematice... nevim nevim...