problemy se smerovanim na RH 7.3

Robert Síbek robert.sibek na astrafren.cz
Středa Červen 12 15:11:17 CEST 2002

Přeinstaloval jsem náš starý RH 6.2 na 7.3, ale nepodařilo se mi zatím
nastavit správné směrování (nebo forwardování). Rozjel jsem zatím jen POP3
server (qpopper) a sendmail jsem nahradil POSTFIXem. Trápí mě problém, že
přímo z proxy se dostanu kamkoliv (frčí mail,ftp), ale z naší vnitřní sítě
mi nefunguje ani ping na vnější adresy (na proxy si PINGnu v pohodě). Taktéž
FTP mi nejede z vniřku (jen přímo na proxy, ale ne na vnější adresy). Ping
píše hostname not found (že by problém s DNS?). Nutno poznamenat, že většinu
konfiguračních souborů jsem opsal ze staré verze RH 6.2.
 PLEASE HELP!

---[ Robert Síbek                     ]-----
---[ DDM ASTRA, Frenštát p. R.        ]-----
---[ mailto:robert.sibek na astrafren.cz ]-----