System.map

Středa Červen 12 16:45:39 CEST 2002

Petr Stehlik píše:

> jo taak, nabootovat ze zavadece jinou nez defaultni verzi jadra. Hmm, to
> spis vypada tak na praci pro grub nebo lilo (ovsem lilo by to asi
> nezvladlo nemaje pristup na fs).
	Buďto nechápu já vás nebo Vy mě. Pokud System.map neukazuje na
System.map-2.4.9, když mám nabootováno jádro 2.4.9, tak je lepší - podle
mě - aby neexistoval. Když si nainstaluji balíček s novým jádrem 2.4.18
a jediné co ten balíček při instalaci udělá, je změna linku na
System.map-2.4.18, tak to je špatně, protože v tuto chvíli mi běží jádro
2.4.9, takže do přebootování s novým jádrem neukazuje na skutečné mapování
symbolů. Navíc to nové jádro vůbec nemusím rozchodit, pak se vrátím ke
starému a nastává tatáž situace. Jediné rozumné řešení, o kterém vím, je
podobná úprava startovacích skriptů:
ln -s System.map-`uname -r` /boot/System.map
Tedy druhé nejrozumější, protože za nejrozumnější považuji /boot/System.map
nemít a tak jako tak na něj v žádném případě nespoléhat.