gnome a kde - omezeni moznosti uzivateli

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Červen 12 18:36:27 CEST 2002

Martin Kubecek wrote:

> Zdravim.
>
>      Nevite nahodou nekdo o nejake dokumentaci (ci knize), ktera by
> vysvetlovala konfiguraci prostredi GNOME ci KDE na urovni konfiguracnich
> souboru. Potreboval bych totiz napr. zakazat zobrazeni panelu pri kliknuti
> na prave tlaciko mysi pro uzivatele xyz, nebo upravit hlavni panel -
> podobne jako ve windows 98 (nabidku start), zcela zrusit jiste applety. Jde
> o to aby uzivatel mel pristup jen k nekolika aplikacim, ktere urcim.
> Nejakou dokumentaci se mi podarilo sice sehnat, ale jsou spis uzivatelske
> prirucky - nic co by popisovalo koncepci.

> [...]

 Pro KDE mozna pomuze
http://webcvs.kde.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/kdelibs/kdecore/README.kiosk (nejsem
si jisty, jestli vubec existuje i neco podrobnejsiho). Pro vetsinu veci staci
si pohrat s .desktop soubory (treba schovani vybranych appletu by melo jit
pridanim prislusneho .desktop souboru s Hidden=true do $KDEHOME).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli