Domaci sit

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Červen 12 20:50:33 CEST 2002

Dne st 12. červen 2002 22:45 jste napsal(a):
> Ahoj
> jsem nestastny z toho ze nedokazu nakonfigurovat jednoduchou domaci sit.
> Bude nekdo tak ochotny a poradi mi polopaticky jak na to, nebo odkaze na
> dokument pro skutecneho blbce?
> Mam RH 7.2, 2xPC, a jedine ceho jsem docilil je ze funguje ping.
> Potreboval bych rozchodit nfs a abych se spojit i z toho druheho pc na
> internet.
:-O No pokud rozbihate nfs pro pripojeni druheho compu na internet, tak se
ani moc nedivim, ze to nejde

Zkuste se podivat na http://netfilter.samba.org nebo na
http://www.linuxguruz.org/iptables / mozna pochopite, kde je zakladni problem

BTW: Na te druhe adrese se vyskytuji i priklady konfigurace pro inspiraci

BTW2: Slo to tady uz ....

> Diky za pochopeni
> Marek

Za malo (ale stejne nechapu)