2 pc z 1

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 13 10:50:03 CEST 2002

Peter Kruty (oozy) wrote:
:     http://cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br/multiuser/
:
: , kde najdete dalsie keywords na hladanie odkazy inam a pekny step-by-step
: popis ako na to. Dufam, ze Vam to pomoze.

	Jo. Presne takhle to doma mam a chodi to. Trochu problem je,
ze Miguel Freitas (autor toho clanku) mel ponekud usnadnenou cestu,
protoze jeho druha grafika byla Voodoo, coz neni VGA karta. Takze se
nepotloukla s tou puvodni grafikou o VGA porty.

	Jinak mam patch i pro XFree86-4.2.0 (Miguel tam ma binarky
a patch jen pro 4.1.0).

	Neni to uplne stoprocentni - na druhe hlave nefunguje textova
konzola. Navic se mi obcas stane, ze kdyz se odhlasim z prvni hlavy
(nebo tam restartuji X server), tak druha hlava zatuhne. Naopak to
funguje v poradku.

	Pouzivam Matrox G450 na prvni hlave a S3 ViRGE VX na druhe hlave.
Ted jsem zjistil, ze pomoci MatroxFB by asi slo pouzit oba X servery
na tom Matroxu (ma to dva vystupy), ale jen jeden z nich by mohl byt
akcelerovany.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|