Re: Změna zvukovky SB128 (OT)

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červen 12 17:33:11 CEST 2002

| Odesílatel: MaReK Penguin Olšavský <marek.olsavsky na sostgvb.cz>
| Volte 13! Českou Stranu Národně sociální - volte budoucnost! (
www.csns.cz )

Velice se omlouvám všem pohoršeným, vím, že tato konference je na něco
jiného než volební agitace, ale nedalo mi to.

Zároveň velice prosím, aby veškeré reakce na tento mail nešly do
konference.

Zkuste mrknout na www.pravyblok.cz

Petr Cibulka je jeden z lidí, kteří zažívají politický útlak i za
současného režimu. A neemigroval (jako jeho otec) ale zůstal aby bojoval za
ideály demokracie.

Cibulka, Zajíček (ano, ten z netem.cz), Hučín... Vzpomeňte si na ně až
budete ve volební místnosti.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh