RH 7.3 gettext

Josef Kluibr Josef.Kluibr na nts.cz
Čtvrtek Červen 13 13:39:56 CEST 2002

Dobrý den,
snažím se rozběhat horde, imp nástroj s lokalizací pro češtinu. Problém je v
tom, že mi nefunguje gettext. Zkoušel jsem gettext z RH 7.3 instalace, i
kompilovat gettext z GNU 0.10.40. V konferencích doporučují otestovat
gettext takto:

1. locale -a vypisuje mimo jiné i czech (není tady chyba, že bych měl nějak
povolit i cs_CZ)?
2. zkusit gettext na překladu programu tar
    já bohužel v adresáři /urs/share/locale/cs/LC_MESSAGES/tar.mo nemám,
takže zkouším následující pro lynx, pro který lynx.mo existuje:
$ (LANG=cs_CZ; LANGUAGE=cs_CZ; LC_MESSAGES=cs_CZ; gettext lynx "With copy
to:" )

odpovídá With copy to:

Co zkusit dál,

Děkuji za odpověď