OT: ldap z LINUXU na win2000

Tomas Hornicek tomas.hornicek na orange.sk
Čtvrtek Červen 13 13:51:25 CEST 2002

Zdravim

On Thu, Jun 13, 2002 at 01:41:18PM +0200, Jan Svec wrote:
> Zdravim,
>
> chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nezkousel vyuzivat LDAP pristup k
> Active Directory na win2000 k overovani uzivatelu na Linuxu (mam
> uzivatele na win2000, zalozim ho na Linuxu a chci aby se heslo overovalo
> pres Active Directory - treba pomoci pam_ldap). Zajimalo by me,
> jestli je to vubec mozne, abych s tim ev. zbytecne neztracel cas. Diky

No ak sa Vam podari rozsirit scheu AD tak by to nemal byt problem. Potom
este existuje alternativa (projekt je niekde na sourcegforgi) ze na win
rozbehate openldap s perlovym backendom ktory, sa syncuje s AD. O
dalsich projektoch neviem. Ja mam este jednu taku svoju teoriu ktora by
mala fungovat (a je samozrejme s ponukanych moznosti najlepsia ;)
len ju este nemam stopercentne otestovanu. Az bude zverejnim

				Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Orange Slovensko a.s.
tomas.hornicek na orange.sk