RH7.2 - ECS K7S5AL - sis900 (bylo Re: HW a Linux)

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Červen 13 12:07:24 CEST 2002

Ahoj
### Peter Surda napsal dne 12 Jun 2002, v 11:32 :
> Neposielal som NAHODOU OPAKOVANE informacie o tejto doske do listu?
> Mas u mna cierny bod za nepouzitie archivov.

1) neposílal jsi žádnou konkrétní informaci o K7S5AL
a Sis900 do této konference. Jediné tvoje zprávy se týkaly
zprovoznění zvukovky a sensorů na K7S5A (bez L!). Jestli se mýlím,
uveď, prosím, konkrétní odkaz.
2) archív jsem prohledal PŘEDEM, jinak bych nevznášel dotaz
do fora. Jediné informace o K7S5AL se týkaly problémů
s řadiči Kouwel, jediný nalezený dotaz na sis900 a K7S5A
(nesprávně uvedeno bez L - místo K7S5AL) zůstal podle archivu
zřejmě bez odpovědi.
(A neprohledával jsem jen TUHLE konfereci, zkoušel jsem
to i jinde, jediné co jsem se dozvěděl, že s tou integrovanou
kartou sis900 jsou problémy, ale řešení nikde.)

> BTW RH7.2 chodi v pohode, modul sis900.

No právě že mi nechodí, při použití modulu sis900.
Tak se poděl s ostatními, co přesně máš v modules.conf,
nebo co je třeba ještě jinde nastavit?
(místo rozdávání černých bodů za domnělé nepoužití archívu :)

Z.D.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail