Acer Travelmate 212 TX a Linux

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Červen 13 13:31:09 CEST 2002

Mirek Petricek wrote/napsal:
:
: To bude asi problém. Zkoušel jsem odchytit výstup funkčních tláčítek na
: mém XE3 pomocí xev a nijak to nereagovalo. Asi to bude chtít nějaký
: obskurní patch do jádra.

    Já jsem se na to díval, ve windowsovém ovladači jsem našel docela
zajímavé řetězce, které se tvářily, jako že se mají poslat do
klávesnice a přijmout se z ní.
    Nemáte někdo nějaký inteligentní popis ovládání klávesnice?

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/