šfirovaná HTTP (+FTP) proxy

Jan Liska lisak na infonet.cz
Čtvrtek Červen 13 14:51:22 CEST 2002

On Thu, 13 Jun 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Obavam se, ze prohlizece podporujici SSL maximalne zarvou a odpovednost
> prenesou 'per woko' na uzivatele... Ja ovsem takove certifikaty neberu a
> neuznavam, s takovym verejnym sitem se nadale jiz nemam o cem bavit.

Mimochodem, kolega, co dela spravce IS na jednom mestskem uradu, si nechal
zarizovat na patricnych mistech oficialni certifikaty pro urad. Pominu
takovou drobnost, ze tam musel jezdit natrikrat, nebot na patricnych
mistech nemeli jasno v tom, jake doklady a povereni jsou k tomu vlastne
potreba, ale pozoruhodne je, ze hotove certifikaty nejsou potvrzene zadnou
"duveryhodnou" CA a rvou v browserech stejne, jako rvou ty, ktere si
podepisu na kolene sam.

Nevim, mozna je to jenom vyjimka (okres Hradec Kralove), ale moc bych na
to nesazel -- certifikaty jsou od Prvni Certifikacni, ci jak se ta
spolecnost jmenuje.

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp