Čtečka CF karet pod Linuxem (hotplug)

Tom Hubalek tom.hubalek na atlas.cz
Čtvrtek Červen 13 15:08:48 CEST 2002

Ahoj,

koupil jsem si čtečku CF karet PQI Single Slot a pokoušel jsem se ji připojit
pod Linuxem. Zdá se že Linux čtečku najde, ale v /var/log/messages se objeví
řádky:

Jun 13 12:22:20 kernel: scsi0 : SCSI emulation for USB Mass Storage devices
Jun 13 12:22:20 kernel: WARNING: USB Mass Storage data integrity not assured
Jun 13 12:22:20 kernel: USB Mass Storage device found at 4
Jun 13 12:22:20 /etc/hotplug/usb.agent: ... no drivers for USB product
5e3/700/113

v /proc/sys/scsi je že žádné zařízení není připojeno
v /proc/scsi/usb-storage-0 je text

   Host scsi0: usb-storage
       Vendor: Unknown
      Product: USB Storage Device
Serial Number: None
     Protocol: Transparent SCSI
    Transport: Bulk
         GUID: 05e307000000000000000000
     Attached: 1

namountovat to pomocí
mount -t vfat /dev/sda0 /mnt/cf
nejde, protože mi to píše, že zařízení neexistuje (což by myslím odpovídalo
výpisu z /proc/sys/scsi).

Ptám se: Znamená to že tato čtečka potřebuje speciální driver? Nebo stačí jen
někde nastavit aby používala nějaký generický?

Používám SuSE Linux 7.3.

Díky moc za odpověď
Tom