instalace foomatic a rpm zavislosti

Čtvrtek Červen 13 15:20:56 CEST 2002

On Thu, 13 Jun 2002 karel.podlesak na centrum.cz wrote:

> uz opravdu nevim jak dal. Potreboval bych si nainstalovat
> foomatic. A porad mi to pise nevyresene zavislosti>
> chyba: nevyřeŽené závislosti:
>         perl(LWP::UserAgent)   je nutné pro foomatic-1.9-0.20020517.3
>         perl(XML::Grove)   je nutné pro foomatic-1.9-0.20020517.3
[...]
> a pritom mam nainstalovane vse co to pozaduje (alespon podle
> www.rpmfind.net)
> Prosim vas nakopnete nekdo zacatecnika

Kop. Kop. Kop. :)
Bud jste nenainstaloval vyjmenovane perlove moduly (LWP::UserAgent,
XML::Grove atd.), nebo jste je sice nainstaloval, ale ne jako RPMkove
baliky, takze RPM o nich nevi. I kdyz na rpmfind.net jsou
zjevne vyjmenovane. To je divne. Udelejte napr.

1. rpm -q perl-libwww-perl
2. rpm -q --whatprovides 'perl(LWP::UserAgent)'

a pochlubte se vysledkem.