vadna disketa

Tibor Zenis zenis na atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červen 13 15:28:22 CEST 2002

On Thu, Jun 13, 2002 at 01:21:09PM +0200, Libor Chocholaty wrote:

> Rekl bych, ze uzivatel se nedozvi, ze ji ma vytahnout a hodit do /dev/null. Jak
> jsem to pochopil, tak disketa chrousta a ceka se na dokonceni "umount". Taky by
> me zajimalo, jestli je mozne v takovem pripade nejak uzivatele upozornit.
>
> Libor Chocholaty
Myslim, ze uzivatel je ,,chroustanim`` dostatocne upozorneni(, ak sedi
v blyzkosti pocitaca :-)). Nemam tento tyzden k dispozicii PC (no,
nejake by sa naslo, ale aby tam bol linux, mal by som pravo namountovat
disketu s fs na diskete (alebo vytvorit fs), to uz je vela podmienok),
tak len predpokladam, ze aj informacie o chybnych sektoroch sa mu vypisuju
na terminal.

Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;