Zamrznuti sitove karty 3Com 905C TX-M

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 13 16:35:57 CEST 2002

Vlček wrote:
: vzniknul mi zajimavy problem.
: Kdyz jsem si nainstaloval posledniho RH 7.3 (puvodne jsem mel
: instalovano RH 7.0), nejak mi prestaly chodit sitovky - viz %SUBJ.
: Nedelel jsem zadne zmeny v jadre, "jen" jsem nastavil IP adresy, masky
: brany, atd. pro instalovane sitovky.
:
: Pokusim-li se pomoci treba FTP prenest vetsi soubor (cca 15 MB), vzdy
: to prenese 3 az 4 KB, a umre.
:
: Postouchnete me nekdo spravnym smerem, proc to? At neumru uplne
: blbej.

	Stouch! :-)

	Kdyz vy ani nenapisete co znamena, ze to umre. Prestane sitovka
prenaset data? Prestane pocitac jakkoli pracovat? Napise to neco
do nejakeho logu (dmesg je vas pritel)? Mam takovy mlhavy dojem,
ze ve starsich verzich kernelu nebylo u tohohle driveru povolene
vyjednavani o lince. Takze - do jakeho switche je to pripojene?
Jak je ten port nakonfigurovany? Co si o tom mysli Linux (/sbin/mii-tool eth0)?

	Tipoval bych na nejaky problem s nastavenim duplexu nekde.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|