digitalni fotoaparat

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na kerio.com
Čtvrtek Červen 13 17:37:39 CEST 2002

asi ano, stejne tak jako by se vyplatil opticky zoom, 2Mpix a ja nevim
co vsechno jeste,
ale cena nezadrzitelne roste:-( a jak uz jsem psal, chci to domaci
pouziti. muzu se zeptat kde
 jste nasel nejaky ten navod na zprovozneni te USB ctecky? hledal jsem
googlem i na abclinuxu,
nic jsem ale nenasel

s pozdravem
J. Vaclavovic