Fw: Zamezeni provozu proxy serveru na lok. siti

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Červen 13 17:52:31 CEST 2002

 Nepoznate zase nic. Ja kdyz jsem na centrále, tak si provider taky myslí,
 že tam máme 500 uživatelů. Na disku mám totiž 12GB mirroru, který průběžně
 aktualizuji. Takže takový stav jako 100 hitů/sec při ověřování stáří
 dokumentu apod je zcela normální. Šéf už si na to zvykl. Provider asi
taky,
 ikdyž jednou velice brblali.

 Zdraaví JL.