RE: šfirovaná HTTP (+FTP) proxy

MP - Lists (el. adresa) miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz
Čtvrtek Červen 13 18:22:22 CEST 2002

> Nevim, mozna je to jenom vyjimka (okres Hradec Kralove), ale
> moc bych na
> to nesazel -- certifikaty jsou od Prvni Certifikacni, ci jak se ta
> spolecnost jmenuje.

heh instaloval jsem tu nejaky internet bankink od KB. Hruza. Vlastni CA
(nejaka ta samo-odepsana jkych si tu vychrlim stovky). Korenovy certifikat
CA nedodali ze prej at si ho stahneme z jejich webu. ano, byl tam, pristupny
pres http !!!

amaterismus nejvyssiho stupne

ne ze by se mi libilo postaveni Verisignu/Thawte a dalsich par vyvolenych,
ale ze banka nema na cerifikat ... no comment

MP