PCRE knihovna a (?<!foo)bar

Čtvrtek Červen 13 21:54:45 CEST 2002

On Thu, 13 Jun 2002, Zdenek Pizl wrote:

> - a ja tam nechci ani to 'foo bar' ani jiny podobny text
> 'fooLIBOVOLNYTEXTbar'. Predpokladal jsem, ze to vyresi vyraz
> (?<!foo).*bar, lae to mi nejako nejde, respektive vypise to vsechno misto
> pouze radku "barbar".

Spravna formulace by byla "(?<!foo.*)bar". Otazka je, jestli to pouzivana
verze PCRE prezije. Muj Perl mi vynadal, ze "variable length lookbehind
not implemented", coz ho docela chapu.

Cili asi bude nejlepsi to udelat na dva pruchody. Nebo jednim pruchodem
v necem inteligentnejsim, nez jsou regularni vyrazy (*).

(*) Tedy regularni vyrazy...s backreferencemi lze popsat napr. i jazyk
{ A^nBA^n }, ktery neni regularni.