digitalni fotoaparat

Ludek Kovar tux na kovarovi.cz
Čtvrtek Červen 13 22:45:02 CEST 2002

On Čt, 2002-06-13 at 10:44, Jiri Vaclavovic wrote:
> dobry den,
> uvazuji o koupi digitalniho fotaku pro domaci pouziti, takze zadny
> high-end model. hlavnim kriteriem je pro me (krome ceny ;-) podpora v
> linuxu a prave na tu bych se chtel zeptat: rozhoduji se mezi:
>
> Olympus Camedia 860L (nema USB, ale je k nemu USB ctecka Apacer)
> Olympus C-1
> Canon PowerShot A100
>
> mate nekdo zkusenosti s pouzivanim vyse zminenych v Linuxu? co jsem
> zjistil je ze funguje ta Camedia, ale po seriovem kabelu to bude zrejme
> hodne pomale, jestli tomu dobre rozumim (vite nekdo jak pomale? je tam
> [...]

1) seriovy prenos rozhodne NE! Stravite u toho pulku zivota...
2) fotak si vyberte dle libosti ;-)
2) na prenos doporucuji USB ctecku: jednoduche, spolehlive, funkcni,
rychle...

Osobne pouzivam dedecka CAMEDIA C-2000Z v kombinaci s USB cteckou PQI
Travel Flash 6in1 (www.pqi.cz). Na RH7.3 staci zasunout, mount, cp ...

--
Ludek Kovar
tux na kovarovi.cz