Kdyz nekoho pozadam o zkopirovani prodavane linuxove distribuce, je to poruseni prava?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Červen 13 23:10:42 CEST 2002

Mam jeden problem se kterym si nevim rady: totiz, zda ma zadost o
zkopirovani vsech disku libovolne prodejne linuxove distribuce (jen CD, o
manualy zajem nemam) je nebo neni porusenim nejake licence nebo autorskeho
prava?

Jde mi totiz o tom, ze GNU aplikace jsou bez problemu kopirovatelne, ale ISO
image disku vcetne instalacniho programu uz podlehaji beznemu autorskemu
pravu, nemylim se(?) nebo mi muze kdokoliv zkopirovat treba 1000x iso RH nebo
jine distribuce (zdarma nebo za cenu prace a medii).

Dekuji
Martin Kamin