Netlogon a ticha instalace.

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 13 23:48:48 CEST 2002

Dne Thu, Jun 13, 2002 at 04:42:52PM +0200, MP - Lists (el. adresa) napsal:

> to udelate tezko, protoze logon script se spousti s pravy prihlasovaneho BFU
> a ten toho moc nenainstaluje.

myslim, ze to neni tak zle. Da se v domene udelat ucet, tomu dat pravo k
instalaci a pak to nahodit pres start. No a na konci distribuce ucet zase
shodit.

Myslim, ze jsem to videl nekde v tluste knize k AD. Ostatne neni mi jasne,
proc tenhle dotaz sel do konference o linuxu, kdyz je to zalezitost
administrace NT a proc na nej vlastne odpovidam. Ono by ostatne povesti
windows dost prospelo, kdyby je administrovali lidi, kteri vedi co znamena
prihlaseni do domeny a precetli si, co se vlastne pri tom deje.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.