Zamrznuti sitove karty 3Com 905C TX-M

Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Pátek Červen 14 07:27:26 CEST 2002

> 	Kdyz vy ani nenapisete co znamena, ze to umre. Prestane sitovka
> prenaset data? Prestane pocitac jakkoli pracovat? Napise to neco
> do nejakeho logu (dmesg je vas pritel)? Mam takovy mlhavy dojem,
> ze ve starsich verzich kernelu nebylo u tohohle driveru povolene
> vyjednavani o lince. Takze - do jakeho switche je to pripojene?
> Jak je ten port nakonfigurovany? Co si o tom mysli Linux (/sbin/mii-tool eth0)?
>
> 	Tipoval bych na nejaky problem s nastavenim duplexu nekde.
> Dobra,
V Dmesg neni zadna hlaska vztahujici se k problemu. Sitovky jsou tri
kusy, vsechny stejne a jsou pripojeny k 100Mbit prepinacum Nortel,
ruzneho typu. Na prepinaci se vzdy nahodi 100Mbit/FD.
Kdyz jsem zkousel nechat prenos pres noc, tak se "dohrabal" k zhruba
20% z celkove delky 15 MB (mc spocital prenosovou rychlost na
52Byte/sec). Netstat vypise ze spojeni je stale udrzovane (aktivni a
prenasi data, byt hrozne pomalu). Zrejme "kratke" (nedefragmentovane?)
pakety projdou normalni rychlosti (vypisy adresaru, ap.) Prenasi-li se
cokoliv na zhruba 3-4kB nastane uvedny jev.
Na uplne stejnem HW (vcetne jmenovanych prepinacu, kabelaze vcetne
jmenovanych sitovek) bezela instalace RH 7.0 (opet s default
nastavenim, jen jsem nastavil IP, masku, ...) bez sebemenciho zavahani
asi 1,5 roku (nebo tak nejak). "Jediny" rozdil byl ve verzi jader linuxu a
modulu pro sitovky. RH 7.0 nahodil modul 3c90x.o i kdyz se nainstaloval
i modul 3c59x.o a v RH 7.3 je uz jen modul 3c59x.o.

Uz me nenapada co jesete dodat
:-)

Děkuji

l.vlcek na noel-plus.cz
Noel-Plus s.r.o.
Dukelska 12
430 04 Chomutov
tel: 0396-651600
fax: 0396-651601

HadwareAndSoftwareAndSystemAndStupidUserCrash Eliminator