Re: šfirovaná HTTP (+FTP) proxy

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Červen 14 07:41:37 CEST 2002

> Ja bych je tak prisne nesoudil. Oni proste splnili podminky dane statem,
> jako i dalsi, a zalozili korenovou certifikacni autoritu. Tudiz jsou ve

;-) Nemyslim, ze bych je soudil prisne. Udelali spoustu prace, jiste
splinili spoustu podminek, nicmene (alespon) me jako uzivatele _nezajima_
proc nac nebo jak, kdyz mi standardni browser bude zvat jako ranena srna.
Pokud bude zticha, tak nemam problem at je certifikat podepsany kymkoliv.
Proste si nemyslim, ze oficialne pouzivat certifikaty, ktere na kazdeho BFU
budou stekat je dobry napad (zvlaste ve statni sprave).

> stejnem postaveni jako thawte, akorat ze thawte ma certifikat v prohlizeci
> oni ne. Spousta, nebo dokonce vetsina, korenovych certifikanich agentur,
....coz je z hlediska uzivatele imho zasadni rozdil.

nikdo
A jak to overite?

Zdenek Mazanec