grafika a C

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pátek Červen 14 08:23:48 CEST 2002

----- Original Message -----
From: David Siroky <dsiroky na email.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, June 13, 2002 11:04 AM
Subject: Re: grafika a C

> Pod linuxem je na to SVGAlib.
>
> David

<noflame>
Tomu bych se ale trochu vyhnul, protoze chce rootovská práva a nepatrí k
nejstabilnejsím. Spíse (po dobrých zkusenostech) doporucuji "herní" knihovnu
allegro. Nemá tak jednoduché príkazy, ale umí i zvucení a dalsí veci
potrebné pro hry. Existuje pro rozsírenejsí platformy (LINUX, Win, tusím
BeOS a MacOS) Na http://builder.cz k ní vysel jednoduchý  tutorial.
    http://www.allegro.cc
    http://alleg.sourceforge.net
    Opravdu no flame war please!!!!
</noflame>

MaReK "Penguin" Olsavský
ICQ#: 160 178 925
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz

PS: pokud mi budete potrebovat poslat prílohu, necinte  tak prosím v
proprietálním formátu .doc firmy Micro$oft, ale v otevreném (a méne
nárocném) .rtf. Dekuji!!
btw: if You must to send me any attachment, don't use Micro$soft's
proprietaly .doc, but open (and smaller) .rtf, please. Thank You