'neuplne' poweroff

Lukas Sosnovec lukas76cz na seznam.cz
Pátek Červen 14 08:46:24 CEST 2002

Zdravim,
kdyz vypinam pocitac prikazem poweroff (nebo shutdown -h nebo halt), vypada to, ze k vypnuti dojde (vypnou se disky, zastavi vetracky, vypne obrazovka, zhasnou vsechnny stavove diody). Nicmene pocitac nejde opetovne zapnout, musim na 4 sekundy podrzet zapinaci tlacitko, pak ho pustit a opetovne stiknout pro zapnuti. Je to o to divnejsi, ze v BIOSu nemam na power button delay, ale primy power-off.
Toto chovani zacalo, kdyz jsem zkousel rozchodit ACPI. To uz jsem vzdal, kernel prekonfiguroval zpet na pouziti APM, odinstaloval acpid, nainstaloval apmd a zacalo to zlobit. Zkusil jsem i defaultni konfiguraci jadra z distribuce.
Na stejnem pocitaci vypinaji w2k korektne, presto jsem si zkusil pohrat s BIOSem, nahral jsem i defaultni hodnoty, bez uspechu.
RH7.3, 2.4.18
Lukas