Interni modem na notebooku se nedomluvi.

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Červen 14 09:27:29 CEST 2002

On Tue, 11 Jun 2002, Pavel Ruzicka wrote:

> Zkuste zakazat protokol V.90
> Dela se to obvykle prikazem AT+MS=V34 ,nebo AT+MS=11,1
> Nektere modemy (USR) se nastavuji pomoci S registru.
>
> Zkuste AT+MS=? a AT+MS?
> Mel byste videt, jestli to vas modem podporuje.
>
> Je to pravdepodobne problem mizerneho firmware modemu. Trpi tim vetsina soft
> modemu.

Diky za odpoved. Sel jsem skoro najisto, ze to bude ono, ale ne:-(
Je to porad stejne. Modem volbu AT+MS=V34 radostne akceptuje, ale nepomuze
to.
Toto nastaveni delam na zacatku spojeni, pak modem vytaci, po prihlaseni
se na protejsi pocitac, zavesi a ceka na zavolani v rezimu AutoAnswer.
Predpokladam, ze to puvodni nastaveni zustava nebo je potreba ho zase
obnovit? Pak po zavolani protejsku modem zvedne linku, ale uz se
nedomluvi, jsou slyset zvuky pomerne netypicke. divne knourani od
lokalniho modemu.
Asi zkusim pustit mgetty, abych videl jestli modem umi korektne zvednout
linku. Blbe se to dela, kdyz mam jen jednu linku a v praci, kde mam linek
vic to funguje bez problemu;-)
Byl bych rad, kdyby Vas jeste neco napadlo...
Diky predem
--
Zdravi Jaroslav Honsa.