[OT] elektrotechnika ( Re: monitoring serioveho portu )

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Červen 14 10:25:03 CEST 2002

> Do zvukovky leze napajeni 0,+5 V. Krome toho jeste +/1 12V. Dejme
> tomu. A kde je podle vas potencial (signalove) zeme te zvukovky ?!?
> Vzhledem k tomu jak je napojena na sbernici to muze byt teoreticky +/-
> 12V. Ale krajni polohy jsou nesmyslne, protoze by omezovaly rozkmit.
> A ani neni duvod, proc by to melo byt jinde nez na 0V. Zkuste dikazat
> opak.

to je blbost. pokial ma vasa zvukovka na vystupe kondenzatory znamena to
ze takmer iste je vas koncovy zosilnovac je napajany asymetricky
(rovnako ako vedsina priemernych zosikov)

--
Svet nesklamal!
Je este vecsi blbec jak som myslel.

p.s.
cokolvek pridane za tuto signaturu nieje
mnou ovlivnitelne :-(

Tato sprava obsahuje len stanoviska alebo informacie
odosielatela, ktore v ziadnom pripade nezakladaju pravny vztah
VUJE Trnava, a.s.
Stanoviska a informacie uvedene v tejto sprave sa nemusia
zhodovat s oficialnymi stanoviskami alebo informaciami
VUJE Trnava a.s.

This message contains only standpoints or informations
of sender, which in no case establish legal engagement
of VUJE Trnava, Inc.
Standpoints and information included in this message need not
be identical with the official standpoints or informations
of VUJE Trnava, Inc.