2 pc z 1

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Pátek Červen 14 09:50:21 CEST 2002

Jiri Lisicky wrote:

> Zrovna experimentuju s LTSP (linux terminal server project
> www.ltsp.org) jako ten X terminál mám 486DX2 66MHZ, grafika trident
> 512kB (ještě zkouším nějaké SX 33 MHz s video 1MB, ale tam je v
> poslední verzi ltsp nějaká chybka, tak musím stáhnout starší kernel).
> Nabootovat se dá buď z diskety nebo z hardisku přes lilo (myslím) nebo
> z DOSu pomocí 16kB com souborku. Pokud máte síťovku z EPROMkou lze
> bootovat i z ní.
> Máme tady takové malé desktop autoconty.
> U takto starých strojů není nějaké velké chlazení - větrák jenom na
> zdroji.
> [...]

Osobně mam takové zkušenosti, že HW minimum pro práci v X (rozlišení
1024x768 16bit hloubka barev, několik ploch a spoustu oken, jak jsem zvyklý
dělat na několika věcech současně, pouštim to X -query server, fonty taky
beru ze serveru) je Pentium 90MHz, 48MB RAM, grafická karta 2MB, při více
terminálech 100MBit síť.

Takovéto sestavy sice již moc neswapují, ale trochu výkonu navíc by
neuškodilo, nebo to nějak vyladit :-).

Ale tohle je už trochu mimo původní dotaz, tak sory ... .

Miloš