Ethernet vs. Token Ring

Julius Loman lomo na lomo.sk
Pátek Červen 14 10:50:32 CEST 2002

On Fri, Jun 14, 2002 at 07:25:35AM +0200, Jaroslav ?ena <sena na hicomp.cz> wrote:
> Ma nekdo prakticke zkusenosti routovani mezi ethernetem a token ringem?
>
> Resp. podle meta faq jsem nasel,ze to funguje,muze mi to jeste nekdo
> podrobneji potvrdit. Jedna se o propojeni dvou segmentu site. UJeden
> pres Token Ring a druhy Ethernet.
routovanie je OK, tr sietovka sa tvari ako ethernet a routovat (tj.
layer 3 nie je problem).

Ak je potreba bridgingu (layer 2), co je principalne vyhodnejsia vec ked
sa spajalu LAN, tak to na linuxe NEJDE (potreboval som to robil cca pol
roka dozadu a docital som sa, ze s tymi toolmi, ktore boli k dispozicii
nejde ani nepojde, lebo sa im to nechce nakodit). Vyriesili sme to
nakoniec kupou nejakeho cisco routra (2600), ale
1. s niektorymi strojmi to blbne (AIX na RS6000)
2. je to drahe
3. odbornici z cisca to v nasej sieti rozbehavali asi 4 tyzdne, tvrdili,
ze ono to bridgovanie funguje len asi v 80% pripadov bezproblemovo (iny
framesize, byte order, mac,, proste vsetko to je ine

--

[ Julius Loman ] [ lomo na lomo.sk ] [ http://lomo.sk ] [ icq: 35732873 ]

 I don't have lysdexia. The Dog wouldn't allow that.