MUSTEK1200USB+LINUX7.2

Pavel Riha xrihp01 na vse.cz
Pátek Červen 14 10:19:33 CEST 2002

> Subject: MUSTEK1200USB+LINUX7.2
> Poradi mi nekdo s nastavovanim tohoto typu scanneru...
> Xsane mi hlasi ze zarizeni neni dosazitelne!! Podporuje jadro
> 2.4.7-10 tento typ scanneru?? USB je primontovano a kontrolka na
> scanneru se take rozsviti....

podivej se na projekt sane, maj na webu seznam podporovanejch zarizeni ...

ale asi te to zklame, protoze tenhle typ tam neni (aspon nebyl a myslim ze
stale neni)

od MUSTEKu (zabyval jsem se tim pred skoro rokem) funguje 1200CU+ a tusim
1200UB

jine 1200xy nefunguji :(
mailoval jsem si tenkrat s nejakym manikem z taiwanu (z musteku) co psal k
tomu linuxovy ovladac. I presto jsem koupil blbe (ani trouba nevedel co vse
vyrabej ;) takze jsem ho pak sel vymenit a mam 1200CU+ ktery funguje

(ikdyz ted mam mozna v tech pismenkach trochu zmatek, nerad bych te
dezinformoval, tak se radsi koukni na ten web
vono uchodit ten CU+ take nebyla sranda ...)

to ze ti sviti kontrolk znamena jen ze je na USB videt a je z nej napajen

Pavel

--
Pavel.Riha na email.cz		http://sorry.vse.cz/~xrihp01/speccy
Jestli cislo 95 znamenalo pravdepodobnost chyby pri spusteni, pak s Windows98