Nejaky program na editaci zvuku?

lists na rak.radio.cz lists na rak.radio.cz
Pátek Červen 14 12:38:13 CEST 2002

Hledal jsem pro moje potreby dlouho, ale snad uspesne - wavesurfer.
http://www.speech.kth.se/wavesurfer/
Je velice dobry a pritom dostatecne "lightweight" - pro upravu souboru,
vcetne grafickeho zobrazeni, cut&paste, nacita i mp3.

Pro kompresi, dekompresi a rekompresi mp3 pouzivam lame :)

Honza