digitalni fotoaparat

Svasek Milos svasek na boule.cz
Pátek Červen 14 12:34:22 CEST 2002

Jiri Vaclavovic wrote:

> asi ano, stejne tak jako by se vyplatil opticky zoom, 2Mpix a ja nevim
> co vsechno jeste,
> ale cena nezadrzitelne roste:-( a jak uz jsem psal, chci to domaci
> pouziti. muzu se zeptat kde
> jste nasel nejaky ten navod na zprovozneni te USB ctecky? hledal jsem
> googlem i na abclinuxu,
> nic jsem ale nenasel

Pouzivam Olympus C1 jiz rok k plne spokojenosti jen je treba upravit ve zdrojovych
kodech jadra jeden string a prekompilovat jadro. Navod je na "ABClinuxu"
pak se pripoji jako SCSI harddisk s fs vfat.

--
Milos Svasek
UNIX System Administrator

GCS d- s: a-- C++ UL+++ P++ L+++ E--- W+++ N+ o-- K-- w---
O M- V- PS++ PE++ Y PGP++ t+++ 5++ X+ R tv- b+ DI-- D+
G e++ h-- r++ y+