Svazani MAC s IP

Boruvka :) qwe na scnet.cz
Pátek Červen 14 15:55:12 CEST 2002

> A nechcete si nekde za par supu obstarat nejake Pentium na 75 Mhz s
> linuxem, , ktere to, v pripade, ze se nejedna zrovna o Gigabitovy ethernet
> ;), v pohode uroutuje?
> JiKos.

To by taky bylo reseni, ale jde mi o to, nasadit to na vice mistech
najednou,
PC preci jen nejsou tak stabilni jako HW routery... vymenit HW router,
naprogramovat neni problem, ale pokud se stane neco s PC,
tak uz musi clovek umet alespon trosku linux, aby to opravil. Chtel jsem to
vyresit Hardwarove,
vyhout se PC. Na druhou stranu Cisco je draha hracka, hledam kompromis.
Chci aby uzivatele nainstalovali Widle a nemuseli nic nastavovat, protoze
jich to
3/4 stejne neumi nastavit, proto ten DHCP.

    Boruvka :)