tar a prava adresare - to jsou veci

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Červen 14 14:55:46 CEST 2002

> Tak se dívám, že jsem četl špatně. Podle mně nemáte v taru
> jinou možnost, než použít --exclude nebo --exclude-from, nebo před
> vytvořením adresáře nastavit umask, nebo dodatečně ve skriptu práva změnit.
> Možná půjde najít jiné řešení, když řeknete přesněji, co chcete.

To tedy pri napr.

tar --preserve -cf file.tar dir/file1 dir/file2

zachova prava jen na "cilove" soubory file1 a file2 ? Aby
zachoval i prava na dir, musel bych jej take zadat?

tar --preserve -cf file.tar dir dir/file1 dir/file2

jenze pak zabali proste vse v dir... No tak to je pech,
nutno pouzit --exclude, to jsou mi novinky.  Skutecne
je to takto?

OldFrog.