GPL apod. + omezeni

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Pátek Červen 14 18:21:14 CEST 2002

> Tj. chci aby platily pravidla dane licenci krome
> pripadu vyuziti firmou XYZ.
>
> Je mozne proste vyhradit pouziti dane licence
> v konkretnich, predem uvedenych pripadech?

meli jsme nasledujici problem:
chteli jsme pouzit v nasem non-GPL software knihovnu GNU-BARCODE.
Napsali jsme autorovi - Alessandro Rubinni - je to predni aktivista
GPL v Italii a speeker FSFE pro Italii - tedy by se v te problematice mel
vyznat. Chteli jsme vedet, za jakych podminek je mozne presto
jeho software pouzit - tenkrat jsme mysleli, ze je jedinny autor.
Jeho odpoved byla:

I've had a similar request a few weeks ago. I contacted all other
copyright holders (as I'm not the only copyright holder), and we
agreed to make a LGPL release ad-personam (one of the copyright
holders is a company that can't release proprietary software by their
own constitution).  We agreed on a fee of US$ 5000.  This will give
you unlimited permission to use the package under LGPL conditions. You
could even redistribute and resell the package, but the official
distribution will remain GPL.

zdravim
jan kubik