Q: ssh2 protokol/klienti

Pátek Červen 14 21:04:10 CEST 2002

On Fri, 7 Jun 2002 uhlar na fantomas.sk wrote:

> Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> ->> 1. preco protokol verzie 2 neumoznuje nastavit sompression level?
> ->> (imho sa to velmi oplati ladit podla linky, CPU a pozadovanych vlastnosti
> ->> prenosu - nieco ine pri backupe nieco ine pri interaktivnych aplikaciach)
>
> -> Protokol 2 to v principu umoznuje, akorat by se pro N ruznych urovni
> -> muselo naprogramovat jakoby N ruznych kompresnich algoritmu. Ne ze by to
> -> neslo, ale nekdo si s tim musi dat tu praci.
>
> hups tu som nepochopil

Takze jeste jinak: protokol 2 to umoznuje, i kdyz trochu nesikovne.
Akorat nekdo musi konkretni zpusob navrhnout, naprogramovat a prosadit do
praxe, aby to zacaly podporovat i ostatni implementace.

> ->> 2. preco ssh2 ani openssh neumoznuju detekovat meno masiny podla
> ->> spusteneho prikazu? bola to super vlastnost ssh1 aj rsh.
>
> -> Jak "detekovat meno masiny podla spusteneho prikazu"?
>
> podla argv[0] - som sa asi mal lepsie vyjadrit

To ja nevim, mozna oba vyvojove tymy usoudili, ze je to prilis velka
prasarna a ze si to uzivatel, ktery po tom touzi, muze snadno zaridit
pomoci jinych mechanismu (aliasy, shellove funkce, skripty...).