Grabovanie obrazu pod linuxom

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Červen 15 01:09:28 CEST 2002

On Po, 2002-05-06 at 15:15, Oak wrote:
> Dne 6. květen 2002, <Blasko na vuje.sk> napsal:

> Já jsem si oblíbil AviFile, což je balík asi 8-mi programů.
> Umožňuje přizpůsobit grabovací/přehrávací algoritmy výkonu
> a druhu (typ procesoru, velikost RAM,...) Vašeho HW, což
> jsem ale zatím nijak nezkoumal.

Zacal jsem pouzivat avicap, ale nevim, jak mu zvysit bitrate u kodeku.
XviD vypada dobre (zvlada full PAL 25 fps), ale se standardnim
nastavenim ma jen 800kbit/s, coz produkuje obraz celkem kostickovaty a
flekaty.

V avicapu je jakoby okno, ve kterem by to i na click jakdyz mohl
editovat, ale nejde to. Je to nedodelavka avicapu, chyba
programu/knihoven Qt nebo jeste neco dalsiho? Umite to nejak zmenit vy?
(nema to nejaky textovy konfigurak v /etc?)

Petr